خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

 برگزاری بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت نیمه شعبان در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت نیمه شعبان در سطح پایگاه‌های این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۹۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان بیش از ۳۰ برنامه در سطح پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود که برگزاری جشن‌های بزرگ نیمه شعبان و فعالیت گروه‌های جهادی  از مهم ترین برنامه‌های این ایام است.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های اجرایی برگزاری نشست‌های بصیرتی، پخت غذاهای نذری توسط گروه‌های جهادی، برگزاری مسابقات فرهنگی، تقدیر از فعالان مهدوی، برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی برای نوگلان مهدوی و برپایی نمایشگاه عکس با موضوع مهدویت است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان ادامه داد: تهیه و توزیع بسته  معیشتی، ذبح گوسفند با همکاری گروه‌های جهادی و خیرین به مناسبت سلامتی امام زمان (عج) و توزیع بین خانواده‌های بی بضاعت، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح حلقات صالحین، ختم قرآن و ختم صلوات، برگزاری مسابقه دلنوشته به امام زمان (عج) بین حلقات کودک، توزیع شکلات و شیرینی و بسته‌های فرهنگی توسط گروه‌های جهادی نیز به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری غرفه فروش محصولات صنایع دستی، غرفه برای کودکان و غرفه فروش کتاب در شهرک مدنی توسط پایگاه شهیده موسوی، اجرای برنامه دعای استغاثه به حضرت مهدی(عج) و اهدا هدیه به نام‌های نرجس و مهدی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) همدان برشمرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار